Sunday, October 28, 2007

Quo Vadis?


Després d'un mes i mig, aviat podré dir que la meva vida aquí s'ha normalitzat i que sé cap a on vaig. Ja tinc la tarjeta sanitària, el CPR (número d'iden- tificació danès), compte bancari, ordinador per treballar, mòbil danès (+45 20956966), medi de transport (veure foto), m'he fet l'assegurança danesa pertinent, em canvio al pis nou d'aquí a ben pocs dies, i pressumiblement cobraré el meu primer salari (tot i amb un 60% de taxació) la setmana vinent. Encara queda per solucionar la taxació del meu salari, que portarà un o dos mesos més, comprar estris varis pel pis i poca cosa més. Ja faré unes fotos del pis quan hi sigui, i us diré quanta gent hi podrà quebre, però jo crec que sense massa problemes puc tenir 3-4 visitants. De fet, a mitjants de novembre muntaré una "Flat Warming Party" amb els membres del grup, espero que el pis aguanti...


La recerca que estic fent aquí va adquirint forma, començo a estar situat i tenir clar el què he de fer i el com. Tot i això passo les estones lliures llegint articles del grup i manuals de C++. Una cosa curiosa que m'agrada del grup d'aquí és que s'estableixen clubs de recerca. Els clubs són grups de gent que es reuneixen periòdicament i repassen un tema de recerca mitjançant xerrades rotatòries d'una temàtica en concret. No es tracta de presentar la recerca pròpia, sinó part dels fonaments d'una línia d'investigació i alguns articles destacats de la mateixa. De moment m'han apuntat al CC club, que es reuneix fins a 3h setmanalment, començant dimecres vinent. Aquesta setmana com que baixo per barraques me'n lliuraré, però suposo que aviat em tocarà preparar-me una classe d'1h sobre això.

Com a anècdota us diré que ja fa uns dies la selecció espanyola de futbol va venir a jugar un partit a Aarhus, coincidint amb el cap de setmana que els meus pares i el meu germà van venir a visitar-me. Casualitats de la vida, es van allotjar al mateix hotel que la selecció, i aprofitant l'ocasió vaig treure'n una foto i un autògraf.

Ens veiem d'aquí a dos dies a les barraques!

PS/ Aniré afegint una cançó a cada post; n'he afegit als posts vells. A vegades les cançons tindran relació amb el post, tot sovint no... Avui aquest dels Who.



4 comments:

Anonymous said...

Una llàstima que ara a la selecció no hi juga "el que mai no fa res" pq sinó tindries una foto amb el millor jugador de l'història d'Espanya, amb el permís de'n Iniesta & Cesc ... :-P :-P
(era massa fàcil, espero no ferir gaires sensibilitats)

Posats en el tema, em ferà gràcia saber on anirà a parar en Cesc i el més important quants millons es pagaran per ell :-)

Anonymous said...

Ostres noi en Xavi! Ja m'ho va dir un ocellet a barraques... és més baix del que em pensava... si teniu la mateixa alçada! :P

eduard said...

Pel que he llegit a la premsa, Cesc no aniria al Madrid, no crec que torni al Barça (valdria un ull de la cara... algú que va créixer a la Masia!) I tenint en compte que Wenger te predilecció per la gent jove (Cesc té què, 20anys?) jo crec que estarà molts anys als Gunners.
M'hagués fet més il·lusió la foto amb Iniesta, doncs porto diguent que és un crack des de que va debutar amb el Barça. Xavi m'agrada molt com a jugador, però ara mateix no té el paper que té Don Andrés al Barça. I com que són (som) més o menys igual d'alts també haguéssim quedat bé a la foto ;)

Anonymous said...

Well said.