Tuesday, December 18, 2007

Ad rem

Últimament hi ha força per explicar, i conseqüentment poc temps per fer-ho...

El primer cap de setmana de desembre el vaig passar amb l'Anna a Hamburg. La ciutat és ben maca i més al desembre quan tota la ciutat gira en torn del mercat de Nadal. La majoria de ciutats alemanyes tenen un weihmachtsmarkt, i el d'Hamburg és digne de veure. Se'm desperta la vena consumista davant de tantes coses curioses i productes típics entre els que no poden faltar els frankurts, els berliners, o el glühwein! Us ho recomano. Aquí us deixo algunes fotos.

Després de tornar d'Hamburg, el divendres 7 de desembre, vam tenir la típica festa de Nadal amb tota la gent del grup i les seves famílies. Cadascú havia de portar alguna cosa típica de Nadal del seu país, i jo vaig portar pollastre farcit amb prunes. Hi havia coses ben curioses com un licor anomenat Schnapps (una mena de ginebra danesa) i Gløgg (la versió danesa del glühwein). La festa va començar ben tranquil·la, només els nens feien una mica de merder, després vam repartir els regals (es tractava de portar quelcom inútil que fes certa gràcia) jugant als daus. Vaig perdre i em vaig quedar sense regal... Després els nens van anar a dormir, i va començar la festa pels grans... les fotos parlen per sí soles. Només sé que vaig marxar a quarts de quatre (les festes aquí comencen a les 18:00!) i el meu jefe encara seguia allà...

Fent un esforç quasi sobrehumà posaré una cançó d'aquesta dècada. L'artista bé s'ho val.



1 comment:

David said...

On són les fotos del carrer més famós per anar de farra? eh? eh? No us hi vau atrevir? Gallines! I si, confirmo que les fotos són d'Hamburg (i la única cosa que tenen a veure amb les hamburgueses és el gentilici femení)