Tuesday, December 18, 2007

In excelsis. In futuro... Szczecin.

Fa uns pocs dies que m'han donat una molt bona notícia. M'han concedit la beca Marie-Curie per anar a Szczecin (Polònia). Tinc contracte firmat a Aarhus fins al 15 de Septembre de 2008, però el cert és que només un any aquí em sembla poc temps. Es necessita força temps per aclimatar-se a un lloc (trobar pis, burocràcia a manta... ho podeu llegir uns posts més avall) i també per posar-se al dia en una nova línia de recerca, especialment si aquesta és molt diferent a tot el que havies fet abans. Així que he pensat allargar el meu temps a Dinamarca, per tal d'aprofitar una mica més tot el coneixement adquirit i el temps perdut.

Després de parlar amb les dues parts implicades (Polònia i Dinamarca) he arribat a un acord per extendre el meu contracte aquí mig any més. De manera que ja tinc data final de la meva estada a Aarhus: 14 de març de 2009. La beca Marie-Curie és una beca de dos anys, així que també tinc marcada la data final de la meva estada postdoctoral: 15 de març de 2011. Sé que sona molt lluny tot plegat, però el temps passa volant! Sembla que faci quatre dies que sóc aquí i ja porto més de 3 mesos. En tot cas, podeu comptar que -en la mesura que pugui- aniré treguent el cap per Girona, ja sigui Setmana Santa, Nadal, estiu o les barraques de Girona. A tot plegat, torno dijous al vespre.



Bon Nadal, felices festes i bon any a tothom!!!



1 comment:

David said...

Ei, molt bé! Felicitats per la Marie Curie i que els plans et surtin bé!