Monday, September 1, 2008

Porca Miseria


Acaba de passar per sobre de casa l'avió que m'hauria de portar de tornada a Aarhus després de baixar per un casament aquest divendres, però jo no hi sóc dins perquè estic amb febre i la gola irratada. No és el millor quadre per agafar un vol a les 6:00 del matí, i fer un dia complet de feina a un país on no ha parat de ploure en les últimes tres setmanes. L'única garantia que tenia és que un cop a Aarhus estaria més fotut encara i em passaria els dos pròxims dies al llit; ja posats me'ls passo a casa a Girona. Així que em perdo ja quasi segur les dues reunions -amb presentació inclosa- que tenia aquesta setmana. Genial... més feina acumulada que haver de recuperar. Com que m'he desvellat i no tinc esma per fer res de feina, aprofito per contestar mails i actualitzar el blog.

No comments: