Friday, September 12, 2008

Visites (I): En Gerard

Finalment trobo un raconet per poder explicar algunes de les visites que he rebut fins ara. Deixant de banda la visita inicial que em van fer els meus pares i el meu germà l'octubre passat i les vàries occurrències de l'Anna per la segona ciutat més gran de Dinamarca, el meu pis ha tingut l'honor d'allotjar a un fisioterapeuta de renom, Gerard Badia i March, que va venir per la revetlla de St. Joan. En Gerard va arribar un divendres que vam aprofitar sobretot per voltar pel centre d'Aarhus i provar una infinitat de cerveses daneses de diferents tipus. El dissabte vam fer en bici els 10 km que separen el meu pis del Moesgaard Museum, passant per una zona de boscos que ressegueix la línia de mar. En Gerard, com els altres visitants que he portat al Moesgaard s'han queixat que la distància és més llarga i que hi ha massa pujades i baixades [són uns tites...]. Vam visitar el museu i vam anar a sopar a un restaurant típic danès (sí, existeix una mena de cuina típica danesa... un altre dia faré un post sobre això) on vam tastar mil varietats d'areng (la varietat en salsa al curry és coneguda entre alguns químics teòrics radicals com a peix flourescent), salmó, anguila i un altre peix que no vam saber reconèixer; per fer baixar-ho tot un filet de vedella i formatge vell danès. Un tiberi que es van cobrar amb escreix, però bé s'ho valia. El diumenge vam acostar-nos a les zones més allunyades del centre comercial, com el jardí botànic i el molí prop del Den Gamle By (lloc francament evitable). Al vespre vam veure el partit de la final de l'Eurocopa i vam celebrar la victòria de 'La Roja' amb la senyera catalana... no li busqueu massa sentit, no en té. Us deixo la resta de fotos del cap de setmana al webpicasa.

Fem una mica de pàtria avui que ha estat 11 de setembre.